TrustRank Nedir ?
Trustrank kelime karşılığı olarak “güven sıralaması” anlamına gelmektedir. Bu değer ABD'nin Kaliforniya eyaletinde bulunan Stanford Üniversitesi tarafından Yahoo’nun desteklemesi ile geliştirilmiştir.
TrustRank manuel olarak onaylanan ve incelenen sitelerin güven sıralamasını belirleyen benzersiz bir yapıdır.
Arama motoruna "TrustRank Checker" yazarak karşınıza çıkan sitelerden değer sorgulaması yaptırabilirsiniz.
Çıkış yılı 2004 yılıdır ve Google TrustRank algoritmasını 2008 yılında devreye almaya başladı ve o günden beri geliştirmelere devam ediyor. PageRank puanlama sistemi ile eş zamanlı hareket etmesine rağmen eğer bir tercih yapmak gerekirse TrustRank değerini tercih edebiliriz.
TrustRank değeri nasıl yükseltilir?
Sitenizin genelinden SSL kullanmaya özen gösterin.
İçeriklerinizin özgün, görsellerinizin özgün olmasına dikkat edin.
Hiç bir şekilde kopyala-yapıştır mantığı ile ürün ve görsel eklemeyin.
Sitenizden dışarıya link çıkışı yapmayın ve dışarıdan aldığınız tüm linkleri dikkatli şekilde analiz ederek seçin.
Alan adınızın kayıt tarihi, ne kadar süreden beri aktif olduğu, ne kadar süre daha aktif kalacağı (en az 5 sene olmasına dikkat edin), sitenizin nasıl kodlandığı ve kodlama kalitesi, trafiğinin sosyal mecralardan daimi gelişi ve benzer her şey TrustRank değerinizi yükseltmeye yardımcı olur.
Aynı sektördeki rakiplerinizle Trustrank değeri ve sıralama farklarınızı kıyaslayarak en gerçekçi sonuçlara ulaşabilirsiniz.
TrustRank manuel olarak onaylanan ve incelenen sitelerin güven sıralamasını belirleyen benzersiz bir yapıdır.
Arama motoruna "TrustRank Checker" yazarak karşınıza çıkan sitelerden değer sorgulaması yaptırabilirsiniz.
Çıkış yılı 2004 yılıdır ve Google TrustRank algoritmasını 2008 yılında devreye almaya başladı ve o günden beri geliştirmelere devam ediyor. PageRank puanlama sistemi ile eş zamanlı hareket etmesine rağmen eğer bir tercih yapmak gerekirse TrustRank değerini tercih edebiliriz.
TrustRank değeri nasıl yükseltilir?
Sitenizin genelinden SSL kullanmaya özen gösterin.
İçeriklerinizin özgün, görsellerinizin özgün olmasına dikkat edin.
Hiç bir şekilde kopyala-yapıştır mantığı ile ürün ve görsel eklemeyin.
Sitenizden dışarıya link çıkışı yapmayın ve dışarıdan aldığınız tüm linkleri dikkatli şekilde analiz ederek seçin.
Alan adınızın kayıt tarihi, ne kadar süreden beri aktif olduğu, ne kadar süre daha aktif kalacağı (en az 5 sene olmasına dikkat edin), sitenizin nasıl kodlandığı ve kodlama kalitesi, trafiğinin sosyal mecralardan daimi gelişi ve benzer her şey TrustRank değerinizi yükseltmeye yardımcı olur.
Aynı sektördeki rakiplerinizle Trustrank değeri ve sıralama farklarınızı kıyaslayarak en gerçekçi sonuçlara ulaşabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder